Gizem_mm şu son bi kaç senenin bebekleri neredeyse hep aynı kim yazıyorsa etraftan kimi görüyorsam hep aynı şikayetler. 50 günlük bebeğim var ne gece ne gündüz uyumuyor ve hep ağlıyor karnı doyuyor gazını çıkarıyor ama 50 günlük bebek nasıl uykusuzluğa dayanıyor bilmiyorum. Doktora da götürdüm herşey yolunda. Üstelik ilk bebeğim de değil desem ki tecrübesizim ama yok bunda kitlenip kaldım. Allah sizin de yardımcınız olsun şuan çok iyi anlıyorum sizi.