Kızlar ben çok merak ediyorum sonraki haftalarda basıl göründüğünü 🥹 varsa elinizde paylaşabilir misiniz biz bugün 6+4 olmuşuz dün çekildik bi ultrason minicik oluşmaya başlamış daha 0.6 cmcik bebişim, 10 gün sonra gideceğim tekrardan ve merak ediyorum nasıl görüneceğini 🥹