Sonuçlarınız normal. Kruger yöntemiyle yapılan testlerde genelde morfoloji çok yüksek çıkmaz zaten 4-5 falansa normal derler. Kaldıki bazı doktor morfoloji önemli der bazısı değil der o da tartışma konusu. Benim eşimin morfoloji 1 di diğer değerleri normaldi ona rağmen hamile kaldım