La_sumom 36 haftalık hamileyim külodumda jel gibi sümük gibi çok az bi akıntı vardı şeffaf-Sarı renkli arasında doğum belirtisi mi
Yenianne6161 La_sumom normal akıntı şeffaf olur sizinki jel gibiyse bi gidin doktora isterseniz Nisan olabilir
Candyboy Evet ben de 36. Haftada doğum yaptım ilk önce o tıkaç geldi sonra ertesi gün nisanim geldi diğer günü de suyum geldi doğum yaptım
keyfimin-kahyasi-misin Nisan deniliyor ama Nisan Azcik gelip durmaz genelde pembemsi olur ve sancı giriside olur
keyfimin-kahyasi-misin La_sumom Akıntı mi nişan mi ayırt edebilirsin aslında aick saydam gibiyse akintidir çünkü bende bile oluyor şuan 25 haftaligim Sen sancini takip et anca öyle anlarsin
Minimalist03 La_sumom benden de gelmıstı 32. Haftada bes hafta sonra dogum yaptım hemen dogum olacak anlamına gelmıyor yalnız o tıkac sanırım rahmi enfeksiyon vs karsı koruyor ben de ıdrar yolu enfeksiyonu da vardı dogum sırasında doktorum cok fazla enfeksiyon var dedı dikkat edin
La_sumom Evlattt som zamanlarda ara ara oluyor ama böyle dayanılmaz değil hareket ettiğimde bi baskı şeklinde sadexe
12betul Evet nişanın gelmiş canım . Nişanla birlikte hemen direk sancı başlamaz ama başlamaya yakındır . Benim de ilk yeşilimsi geldi 4,5 saat sonra sancı yavaş yavaş kendini belli etmeye başladı