Miraz Kızlar merhaba şuan 34+5 haftalık hamileyim Seyahat etmem gerekiyor 2 saatlik, ayın 30 unda uçağa binen var mı yada yasak mı? Rapor alıcam yinede bilgisi olan yazabilir mi?
semi29_ Miraz 30 haftalıkken seyahat ettim uçağa binebilir raporu ile biniliyor ama son aya girince izin vermiyorlar diye biliyorum ama emin değilim
Hulo2105 Miraz 35. Haftadan sonra yasak diye biliyorum. Yani rapor olsa da son haftalar olduğu için havayolu izin vermeyebilir.
Cacaege Miraz merhaba 30 unda 36 haftalık altında oluyorsanız sıkıntı olmuyor doktor raporuyla uçabiliyorsunuz 36 haftayı geçerse doktor izin vermiyor
Cacaege Cacaege eğer bir tehlikeniz yoksa doktor 35+5 gibi de yazabilir yani 36 yı geçmiş oluyorsunuz tabi tanıdık doktorsa bu riski göze alabilir mi bilmem, ben 35 haftalıkken oğlumun doğumu için Ankara’ya gitmiştim uçakla bunda da gideceğim 36 olmadan
Basakcim Miraz bol kıyafetler giyerseniz belli olmazsa rapora bile ihtiyaç kalmıyor 🤣 ben 37. Haftamda uçmuştum😬😅
highlighter1010 raporun hastane raporu olması önemli özellerde 3-4k sanırım. 28 haftadan sonra istiyorlar geniş giyinin bi de 36. Haftaya kadar izin var diye biliyorum
semi29_ Miraz zayıf olduğum için hamile olduğum bile belli değildi kıyafetten o yüzden sormadılar bana 🤷🏻♀️ ama dediğim gibi son ayda doktor da izin vermiyor sanırım
Baby3535 Miraz geçen pazar 2 saatlik uçak yolculuğu yaptım rapor istemediler şükürler olsun hiç birşey de olmadı sordum 32 den sonra rapor istediklerini söyledirler hangi hava yoluyla uçacaksanız müşteri hizmetlerini arayıp tam bilgi alın sonradan mağdur olmayın
Miraz Baby3535 onlarda aynı şekilde 34 ten sonra binemezsin diyor, benimki mecburi işte babamlardan evime geçicem