Mftt irem27 bende merak ediyorum cuma günü kontrol ozaman da 12 haftalık oluyorum inşallah belli. Olur ☺
Elis27 irem27 bence çok erken acele etmeyin 16 bekleyin 15 16 ya kdr söylenen cinsiyetlerde yanılma payı olabiliyor.
Htcrmzn16 Belli oluyor erkek Bebek daha çok belli oluyor kıza göre benim doktor 12 haftadan beri erkek dedi 17 haftalık ken gittim en son erkek yani bebeğim 💙😍
irem27 Elis27 öyle yapmayı düşünüyorum bende acelem yok her ikisi de yok zaten şuan ilk gebeliğim sağlıkla gelsin 🌸❤️
Hasret18ayaz irem27 benim ilk gebeliğim 12. Haftada belli olmuştu şuan 11+3 um 13 de çağırdı yine doktorum cinsiyet için
newmommmyy2 irem27 benim 12.haftamda doktor kız gibi duruyor demişti kız çıktı ama tabi kesin konuşmamıştı