aleynaozalpp14  Kızlar lütfen bakın 15. haftama girdim 12 haftalıkken ikili test yaptırdım 14 haftalıkken de sonucumu öğrenmeye gittim doktor riske yakın çıkmış dedi Fetal Dna yaptır dedi ama 13.500 tl gibi bir fiyatı var ve benim durumum buna elvermiyor ikili test Üçlü teste göre daha doğru çıktığını söylüyorlar diğer testleri yaptırırsam onlarda da böyle bir şey çıkarsa daha çok piskolojim bozulur diye korkuyorum Özel hastaneye gidiyorum bir de devletteki doktorlara mı göstersem diyorum çok kararsız kaldım lütfen beni aydınlatın sonucu böyle çıkmış gebelerimiz var mı?
Canoski 2 li yaptırmasssn ztn bence 3 luyu yaptrma drk 20 haftada detaylı ultrsnunu yaptir cnm 2 3 lu tstler yaniltiyor