sevil87 Benim 7 cm olmuş dün ağrı ve miyomun solumda hissetim taş gibi 2,3 gündür acayip ağrı yapıyor geceleri helak oldum dönmek bile işkence,bebeğin olduğu yer sanki tahmime baskı yapıyor,bugun işe gelirken yürümekte zorlandım ,sizde miyom belirtilerini böyle yaşıyor musunuz
Deryadeniz123 sevil87 merhaba geçmiş olsun aynı sorunu bende yaşadımhamşle kaldıgımda 1 cm olan miyomum 7 cm e büyüdü.miyom dejenerasyonu oldu.18 hafatada inanılmaz ağrı sancı.miyomum nerde oldugunuda bağlı ama ağrı kesici tedavi ve dinlenme veriyorlar.bence doktoruna danıs ve mutlaka rapor al 1 hafta içinde ağrısı geçer.
ozgeya sevil87 fazlasıyla yaşadım,doğumdan sonra da belli bir süre devam etti. Tek hafifletici çaresi ağrı kesiciler ve dinlenme,malesef başka çaresi çözümü yok.
Lil sevil87 benimki de bir anda büyüme atağı geçirdi 2 günde 2 cm büyüdü. Ben aşırı yorulmuş ve aşırı üşümüştüm moralim de düştü ve Sonuçta 3 gün hastanede yattık. Çok Ağrı varsa muhakkak dr görünmek lazımmış meğer. Dr dediğine göre myom ağrısı sancıyı tetikleyebiliyormuş ve erken Doğum/düşük riski verebiliyormuş. Bunu engelleyici serum var o sebeple yatmak gerekirse hastanede en azından gecikme olmaz.
sevil87 Deryadeniz123 sizde de oluyor muydu yürümekte bile zorluk çekiyorum sanki karnımdan aşağı bir şey beni çekiyor yürürken sezeryan olmuş gibi kıvranarak yürüyorum iş yerinde sıkıntı oluyor 1 hafta izin almam problem, çok zorla geliyorum ama daha 4 ayım var doğuma bakalım nasıl olucak evde iş yapmıyorum direk yatıyorum annem eşim yardım ediyorlar sağolsunlar
Deryadeniz123 Evm sevil87 bendede inanılmaz sancı olmuştu yürüyemiyordum bile bende 4 gün hastanede yattım ağrı kesici tedevai oldum.mutlaka ağrının kesilmesi gerekiyor çünkü ağrının olması tehlikeliymiş mutlaka doktoruna git.
sevil87 Deryadeniz123 gittim sadece ağrı kesici başka birşey yapamayız ama bugun daha iyiyim,yürüdüğümde şidetleniyor