Arkadaşlar ben 13 aralıkta beta hcg baktırdım sağlık ocağında 27 çıktı doktor tekrar ver bakalım artmış mı dedi 16 aralıkta değerim 90 çıktı. 18 aralıkta kasıklarımda ağrı olduğu için tekrar kan vermek istedim bu sefer devlet hastanesine gittim 91.5 çıktı değer doktor dış gebelik olabilir iki gün sonra tekrar kan ver dedi bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz farklı çıkabilir mi hastane farkından