Fraublt-31111 Kızlar çok şükür şuan iyi gidiyor bel ağrısı arada oluyor göğüs uçlarım çok kötü ağrıyor ve bacak ağrısı normal mı sızlıyor bacaklarım ağrıdan
Yazmelegi_ Fraublt-31111 ilk zamanlar oluyo bunlar, fena bir ağrı veya başka birsey olursa doktora gidersiniz ❤️
Salihaa42 Fraublt-31111 en son adet tarihiniz nedir bende kan verdim gebelik var ama doktorela gitmedim daha
Fraublt-31111 Salihaa42 15 Kasım ama daha doktora gitmedim randevu aldım 4+5 şuan görünüyor son adet tarime göre