Username06 ewt geç döllenme olmuş eğer adetin biter bitmez kalsaydın yada yumurtlaman gününde yani 14.15. Gün arası olmuş olsaydı ve hamile kalmış olsaydın 197 çıkmazdı daha fazla çıkardı yani geç döllenme ihtimali çok yüksek için rahat olsun eminim ki Allahtan bisey olmazsa sağlıkla alacaksın bebeğini kucağına ve boşuna stres yapmissim diyeceksin dua et vesveseye girme hersey allahtan cnm olsada hayrına olsun olmasa da hayrına olsun böyle düşün