Kızlar ben düşük yaptım. Betam ölçülen maksimum 420 idi. Zaten ilk başlarda da yavaş artıyordu. Şimdi düşmeye başladı. 200 lerde iken kanamam açıldı. Şimdi kanamam 3 gündür devam ediyor. Doğal yolla atacak gibi duruyorum, kürtaj gerekmeyecek gibi.
Böyle bir durum yaşayan var mı? Tekrar gebelik için ne kadar beklediniz? Benim bir doktorum beklemeye gerek yok onlar öncedendi diyor diğeri 2 ay korunun diyor. Bu durumu yaşayan varsa belki yardımcı olabilir.