Merhaba, 32 haftalık hamileyim. 10 gün önce perinatolojide 3 hafta gerideydi bebeğim. Bugün başka bi özel hastaneye gittim orda da 3 hafta geri çıktı. Pazartesi yine perinatolojiye gidicem ama moralim çok bozuk. Böyle bi durum yaşayan varsa yazabilir mi naptınız???