Patito__ mthfr 1289c gen heterezigot normalde bu gende gerek görülmüyor fakat benim 4 düşüğüm olduğu için önlem amaçlı 0.4 Oksapar kullanıyorum şuan henüz gebeliğin başındayız bilmiyorum ilerde nasıl olur çok diyetim şimdilik daha önce gebelik kaybı vs yaşamasaydım kullanmamı istememişti doktorum hatta bu hamileliğimde 11. Haftaya kadar kanama yaşadım 2 hafta kestik kan sulandırıcı sonra yeniden devam ettik fakat aynı gende heterezigot olan arkadaşım iğne ilaç kullanmadan sağlıklı bebeğine kavuştu böyle olan çok kişi var benim diyabetim de olduğu için pıhtılaşma yatkınlığım maalesef ki var bu sebeple riske atmadık