Melkay Kızlar hamilelikte karnınız ne zaman belli oldu büyüdüğünü ne zaman farkettiniz 6+4teyim ben farkediyorum belli şuan karnım
ShutUp Melkay 6. Ayda tam belli oluyodu yani en azından benim için ama dışarıdan kimse pek anlamıyordu iç karnım geniş sanırım. 8. Aya girmek üzereyim hala öyle aman aman bi hamile karnım yok 🥹
Annelikmghb Melkay o haftalrda siskinlik ve gaz cok oluyor canım zaten bebis minicik. 3 aydan sonra belirginlesmehe başlıyor.
mervedmrcn Melkay bebeğiniz şuan çok minik bu haftalarınızda belli olmaz, bebiş büyümeye başladıkça iç karnınız küçükse belirginleşir ama herkeste farklılık gösterir bu şuanki şişlik gazdır muhtemelen. benim 5. Ayımda belli olmaya başlamıştı karnım
Melkay ShutUp iç karnı büyük olanlar böyle oluyormuş evet kıyafetlerde bir sorununuz olmuyordur en azından ☺️
Annelikmghb Melkay seni anlıyorum ama sabır son haftalarinda yataktan donemeyeceksin tatlım ben biran once dogurmak istiyorum 🥹
Melkay ShutUp ne güzel işte bende üst beden almam gibi alt için pantolon genişletici aparatlardan alırım
Nese21 Melkay 21 haftalik hamileyim ve ilk gebeligim..ilk zamanlarki şişkinliği karnımız çıktı sanıyoruz ama bir var bir yok şeklinde oluyor o süreçlerde..18.haftadan sonra yavaş yavaş varlığını hissettirdi diyebilirim