Kızlar öncelikle selam 👋🏻
Şu an hamileliğin başındayım fakat şimdiden bile alt karnım förtlemiş durumda 🫠
Bence Şubat-Mart gibi artık tamamen karnıma göre giyinmeye başlayacağım ve gerçekten rahat edebileceğim hamile giyim kategorisindeki ürün ve markalar gereksiz fahiş fiyatlarla satılıyor bu yüzden de uzak durmak istiyorum açıkçası.
Benim gibi düşünenler ne giyiyor, nereden ne alıyor ya da almayı düşünüyor bana bir yol gösterip fikir belirtirseniz çok memnun olurum.
Hamileliğimi öğrendiğimden beri sıkı hiçbir şey giymiyorum fakat sürekli eşofman giymekten de sıkıldım açıkçası 🤮