Normalde bezmialeme gidiyordum ama oranın yenidoğan bakımı kapanmış ve normal doğum yaptırmıyolarmış artık. Sadece planlı sezeryan varmış ama ondada doğum anında bişey olursa bebeği başka hastaneye sevk ediyolarmış. Şişliye yakın güvenilir ve fazla uçuk fiyatlı olmıcak hastane ve doktor önerisi olan varmı?