Aysenur_0046 melegim01_ danla2711 Silanur umutluanneadayi Ebru_ebru kızlar bu gün sağlık ocağında asi günü verdiler 2 tane asi vurulmam gerekmiş vurulan var mı ne aşısı anlamadim ben de
danla2711 Aysenur_0046 bana da söylediler canım 20.haftadan sonra tetanoz aşısı benim 1 doz gözüküyormuş🥰🥰
Aysenur_0046 danla2711 melegim01_ melegim01_ Ebru_ebru umutluanneadayi Kızda vuruldum mu hiç hatırlayamadım ben ama sistemde gözüktü
Aysenur_0046 Ebru_ebru evet geçen ay söylemişti canm gittiğimde bu miniğimde kız insallah :) bu gün 19 haftalık olduk 🩷 ben çok zorluk çektim ama raabim nasip etti olmayanlara da nasip etsin inşallah en çok dileğim bu
Aysenur_0046 danla2711 kıss gerçekten öyle oturup düşünüyorum mesela aklıma bisi gelmiyor 😂 diyorum bazen bunda napicam