snglaltn Arkadaşlar sağ kasıgıma Ağrı bi saniye böyle giriyor çıkıyor arada ağrı da demiyim sızı değişik bişey normal mi doktor çok uzun sürerse gel demişti ama bu ağrı sızı şeklinde ve hep aynı yerde
Aysenur_0046 snglaltn yani bilmem ama benimde sağ mı sol mu batardı mesela şuan rahimde sancı vs oluyor ama rahim büyüdüğü ve yukarı çıktığı için oluyor batmam da kabız olurdum çok akınınca kaşığı batardı şimdi ara ara oluyor ama uzun vs değil sancı da öyle 1 yada 2 sn olmuyor geri geçiyor