Ceydaaas1 yani nasıl desemm aşırı olumsuz bir durumla karşılaşmadım ama bir gün ertesi günü tutmuyor… Bir doktora randevu alıyorum bi gidiyorum başkasına yönlendiriyorlar falan ama tesadüf eseri yönlendirdikleri doktordan daha çok memnun kalıyorum 😁 Değişik bi sistemi var hala anlamış değilim iyi mi kötümü . Ama asistan çok evet ama genel olarak ilgili gibiler. Deneme yanılma yöntemi tamamen 🫠