29 haftalık gebeyim grip olmuşum birim tıkanıklığı akıntısı var dün gece 2 de kalp ağrısı dan uayndim baş agrisida hafif vardı nefes alamıyorum dışarı çıktım kolanya falan aynı ağrı kesici aldım azda olsa ağrım biraz hafiflendi ama sabaha kadr yatamadim
Ve şuan yine kalp ağrım var ne oturabiliyorum nede uzanabiliyorum kalbim sıkışıyor sancilaniyor şeklinde ağrı var
Yarın kadın doğuma randevum var bakar mı acaba neden ağrım var bilginiz var mı