Kızlar bugün 31 haftalığım dün dışarı çıktım arkadaşıma gittim akşam ayaklarımda şişlik hissettim bide oturuyorum yada yatınca kalkınca yatakta dönerken karnımın altında gibide kasıklarımda acı hissediyorum ilk adımları atarken korkuyorum birşey yoktur dimi normal mi acaba ?