_biranneadayi büyük ihtimalle olgunlaşmamış avakoda yediniz. Bende İlk marketten alıp yediğimde olgunlaşmamıştı ve tadını hiç sevmemiştim patates gibiydi. Daha sonra antalyadan bi tanıdığımız gelirken avakoda getirdi olgunlaşmıştı eziliyodu artık kabuğu bile limon karabiber tuz biraz zeytinyağıyla ezip karıştırdım ekmeği kızarttım üstüne süzme peynir sürdüm onun üstüne avakoduyu sürdüm öyle güzel oluyor ki daha sonra marketten tekrar olgunlaşmış avakoda aldım ve asla antalyadan gelenin tadı gibi değildi bi acımtıraklık bi burukluk vardı imkanınız varsa instagramda bazı sayfalar var böyle antalyadan gönderen kargoyla onlardan alıp deneyin derim hem çok lezzetli oluyor hem uzun süre kullanabiliyorsunuz. Bende şuan antalyadan getirttim ve onları tüketiyorum hergün 1 yarım avakoduyu bölüyorum geri kalanını limon su içine koyup ertesi günü tüketiyorum ve bebeğe de çok faydalıymış tadı bildiğiniz çam fıstığı gibi olmuş avakodunun