Kızlar dün detaylı ultrasona gittim zor bela buldum randevu ve gittim çok şükür bi sıkıntı görülmedi ama doktor bacak boyunu bi tık kısa ölçtüm dedi sonra bana bakti ve dediki normaldir ama dedi sizin boyunuzda cok uzun degil dedi evet boyum uzun değil normaldir sanirim dimj hic bu tarz biseyle karşılaşan varmı???