honey34 Cimcime30 14 degil mi kiz 15 nerden cikardin dur git gide günümü artiriyorsun :) takvime gore 11 yumurtlama gosteriyor ama ben ovulasyonla 9 u gordum 23 e cekti regli yani normalde 25 gorunuyor
Gmzexx Cimcime30 benim bat24 bende erken gebelik testi yaptım negatif çıktı kan verdim bugün sonucunu bekliyorum bel ağrım çok fazlaydı ondan dolayı verdim aslın
honey34 Gmzexx yumurtlama gunumde bel ve kasik agrisi bir basladi pur basladi hala gide gide artiyor goguste eklendi tabi hergun regl olcakmisim gibi bi agri benim regl gunu olurdu agrilarim bikac saatede olurdum
honey34 Cimcime30 o zaman yumurtlamaya degil catlamaya gun ekliyoruz dogrumu ben yumurtlamadan sonra hesapliyordum hep