Busebusee ben anestezi olmadan oldum işlem 5-6 dakika kadar sürüyor. Alttan muayene gibi düşünün ama bi tık ağrısı fazla sizi korkutmak istemem belki sizinki farklı olur cihazdan cihaza değişiyormuş. İlk bi sıvı gönderdi içeriye sonra kamera ile giriş yaptı rahim içine baktı bi sorun var mı diye. O sırada adet ağrısından birazcık fazla ağrı çektim midem bulandı başım döndü kusacak gibi oldum. Sonra doktor tamamdır dedi ben biraz acıya dayanıklı olmadığım için onun da etkisi olabilir çoğu kişi hissetmiyormuş bile.. sonra 5-10 dk uzandım baş dönmem gecsin diye kaldırmadılar sonrasında ise normal kalktım eve gittim 1 gün lekelenme oldu pembe şeklinde diğer gün geçti.