kizlar dun akşam boyle Kahverengı sumuksu bır akıntım geldı yogun bı şekılde sora başka gelmedı boyle çok az bır nokda şeklınde oluyor kokusuz akıntı . İkizlere gebeyım bir bebegım 8Haftalik 1 gunluk diğer bebegım 7 haftalik 6 gunluk Tup bebek gebesıyım Normal mi yada korkmam gerek mi kirmizi kanamam yok agrım da yok . bunu yaşan var mi