Ayse_gden Ben burayı sevemedim ya… Devlet hastanesinden daha kalabalık ve her gittiğimde uzun uzun sıra bekledim. Birde geçenlerde bir kadınla tanıştım. Orada sezaryen olmuş. Sezaryende 7 kat kesiyorlar ya,doktor dikerken 1 katı dikmeyi unutmuş, 6 katı dikmiş,1 kat açık kalmış, canı çok çok yandığı için acile gitmiş ve orada öğrenmişler. Çok sıkıntı çekmiş çok zor iyileşmiş.