Fundaaaa46 Kızlar her gün değil ama arada bi sefer falan oluyor yani 37 haftadayım bu yalancı sancı mı valla unutmuşum regl ağrısını ben doğuma nasıl dayanıcam diyorum hafiften o korku bi yüklendi gibi sanki 🥹
1mutluAnneee1 Fundaaaa46 34 haftadayım belden vuruyor artık ağrılar bende dua ediyorum ıkıncı doğumum 🥹
Gmzgm Fundaaaa46 bende aynı regl ağrısı gibi ağrı vuruyo belimde sabit bi ağrı var sezeryan olcam 30unda stres yaptım. yoruldum biraz acaba onun etkisi mi bi de aşırı hareketli
ceren-123 Fundaaaa46 34 haftalığım hemen hemen her akşam oluyor regl ağrısı gibi 1 dakikaya yakın sürüyor ara ara giriyor vajinada sızlama şeklinde geri gidiyor 🥲
Sept2409 Ben de özellikle bu sabah regl ağrısı gibi belden ve kasıktan vuran rahatsız edici bir ağrıyla uyandım ara ara karnım sertleşiyor ama düzenli değil 37+1deyiz bugün sanırım yalancı sancı dedikleri şey tam olarak bu…
Fundaaaa46 Sept2409 bende 37+2 yim bugün sabah bende öyle uyandım 15 dk falan sürdü sonra geçti bakalım daha nelerle karşılaşacağız
Fundaaaa46 ceren-123 siz de de erken başlamış ya bende 37 deyim su ana kadar toplasam 3-4 kere olmuştur