Merhaba kızlar ben tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım çok şükür bugün 6.haftam alttan muane ile bakıldı doktor kalp atışını gördü ayrıca dinletmek istedi ama dinlemede duyamadik bundan sonra gebe izleme gidecegimi kalp atışını gördüğü için oraya transfer etti kalp atışı illa su zaman duyarım diye bişey varmı yoksa degisebiliyormu