Merhaba arkadaşlar
33.haftalık hamileyim, epey zorlu yollardan geçip bu haftaları görmek nasip oldu çok şükür. Karında sertleşmelerimden dolayı 28.haftadan itibaren 4-5 sefer NST çekildim. Dün doktorum ilk defa ilk NST’de bir şeyi beğenmeyip tekrar çekilmemi istedi, ikincisinde de sorun görmedi ama ben aşırı evham yaptım. Bu şekilde yaşayanlarınız oldu mu. İlki neden bozuk çıktı anlamadım, bir yerde bebeğin kalp atışını beğenmedi, ikincisinde problem yok dedi. Hangisine güvenilmeli bilemedim