Nazli_3009 atlasinannesi_ Tsh değeri için de en kısa sürede dahiliye veya endokrine gitmen lazım 2.5 altında olmalı ilaç kullanmaya başlarsın ve çok kısa süre de değerin düşer bir sorun olmaz
CerenBeydes atlasinannesi_ bende aynı değerle öğrendim Rabbim sağ salim kavuştursun. Şuan kavuşmaya gün sayıyoruz son 64 günümüz ☺️
honey34 Gmom_ regle 6 gun vardi 1.20 cikti dun yani yukselme olurmj benimde sizin gibi birde degerde 1.20 mi yazmasi lazim bende <1.20 yaziyor sizin 3 ciktiginda önünde kucuktur isaret var miydi
honey34 Gmom_ degerin yok demek oldugunu biliyorum canim ama yukselmeye meyilli diye sordum cok var yukselen