irem27 Gebeyken Gittiğiniz özel kadın doğum kliniklerinde bir ay sonra gel dediğinde doktorunuz ücret ödüyormusunuz yoksa o kontrol mu sayılır
Tazeanne123456 irem27 her ay ödeniyor sadece bir sıkıntı varsa doktor 10 gün içinde çağırırsa ücretsiz ama keyfi 10 gün içinde gidişlerde değil
Baby_B irem27 kontrol süresi randevunuzdan sonraki 10 gunu kapsar Bir ay sonra gel demeleri,1 ay sojra muayeneye gel demek Kontrol degil
Soykan97 Benim gittiğim yerde bir muayene bir kontrol canım 3 hafta sonra ya randevu verdi doktorum sekreteri bir daha ki gelişinizde ücret ödemiceksiniz dedi. Klinikten kliniğe değişiyor bu durum
irem27 Soykan97 ya demek öyle bende 8 haftalık gebeyken gittim doktor 12. Haftada tekrar gel dedi gittiğimde soracağım