gokcekocyigiit Namiren Kızıma hamileyken 4.aydan sonra doktoruma danışarak, Watsons’dan Biomagic marka boya ile boyamıştım😊
Namiren Doktoruna sordum bende ama ben önermiyorum kimyasal organik olduğu söylenilen boyalar var ama ne kadar organik emin olunmaz dediği için boyatmayacağım bende artık doğuma kadar beyazlarla devam