Merhabalar geçtiğimiz cuma 35. Haftamda çok hafif pembe leke geldi dr. Um ciğer geliştirici yaptırdı, 35+4 ken nişanım geldi Hemen doktora gittik alt muayene yapıldı 2-3 cm açıklık tespit etti ne kadar ağrılı bir şeymiş. :( bugün 35+5 iz nişanı bu haftalarda gelipte son haftalara doğru doğuranlar varmı sezeryan değilde vajinal istiyorum.