Arkadaşlar inegolde oturuyorum inegolde ozel hastaneye gidiyorum ama doktor 34.haftadan itibaren doğum yaptirdiklarini soyledi benimde ilk cocugum 31 haftalik erken dogdu yine oyle bir durumla karşılaşırsam direk hic gitmedigim bir hastaneye gidersem mesela hayat veya dorukta doguma alirlar mi lutfen yardim😞