iiliya12 Mrvzkc riskli gebelikse burda neyi soruyorsunuz acile gidip durumu anlatsaniz kalp atışına bakarlar burdan biz ne desek boş kötü bı duruma karşı erken teşhis olur beklemeyin bence gidin içiniz rahatlasın
Kevsersanlii Mrvzkc tatlı yiyip sol tarafına doğru uzan rahatlat kendini panik yapma hayatım sıcak tut karnını hareket etmezse doktora gidersin ama uyuyordur minik kuş stres yapma kendine:)
HiravEmir Mrvzkc yormuşsundur kendini uyuyordur bebek korkma baktın ki Halen tık yok git doktora ama karnına baskı yap uyandırmaya çalış tepki verir meyve suyu varsa iç Tatlı bişey ye tepki verir inşallah
Mrvzkc Ellove ama riskli gebelik geçiriyorum 2 saatten fazla hareketsiz kalmasın dedi doktor çok korkuyorum
Ellove Mrvzkc normal birtanem artik bebisin büyüyor baskilarin daha cok artacak bir de panik yaptigin icin kendinide kasiyorsun rahatla uyandirmaya calis adiyla seslen
Ellove Askim cikolata ye ve sonra karnina biraz baski yap elinle oyna uyandırmaya çalış. Hiç korkma panik yapma baktın uyanmadi kontrol amacli bir hastaneye git korkma sadece uyandirmaya calis olur mu
Mrvzkc Ellove yarım saat önce tatlı yedim bebek hareketlendiren müzik açtım yarım saattir izlemedeyim herhangi bir kıpırtı yok şimdilik biraz daha bekleyeceğim suan hemen hastaneye gitme şansım yok zaten :( tansiyonum 11 7 çıktı
Uykusuzz_koala Aynıyız bugün 33 haftalıkmolfum bende hareketleri yavaş eskisi gibi değil. Ben biraz baskı yapıp uyandırıyorum bazen korkuyorum senin gibi panik oluyorum
Mrvzkc Uykusuzz_koala evet benimde eskisi gibi değil ama bunlardan uzunda olmamıştı hiç korkutuyor bide doktorum en son dedi ki bebek kalp atılı olsa bile hareketsiz bebek bizim için önemli dedi
Mrvzkc iiliya12 evette suan gitme şansım yok 1 saate ancak gidebilirim o sorada beklerken bilgi edinmeye calısıyorum
Mrvzkc Çok teşekkür ederim şimdi acile gittim geldim bebeğin kalp atımı var çok şükür sadece hareketleri biraz zayıf perinotolojiden randevu alıp gitmemi söyledi doktor