Hanniballl Gamzecabuk son aylar galiba pazı oluyor marol oluyor kavun oluyor en son gecen hafta lahanaydık bu hafta karpuz olduk 😄 sizin kacinci haftaydi 40hafta degilmiydiniz
Hanniballl Gamzecabuk sizin 40. Haftada balkabagi oluyormus simdi anladim yani buyuyerek gidiyoruz 🫠😄🙈
Hanniballl Gamzecabuk belki dogururuz umudunuzu kaybetmeyin 🫠😄 insallah sag salim kucagimiza alalim 🌸
1Papatya__ Heyecanım gün geçtikçe çoğalıyo🙈 26 aralık inşaAllah ama bir türlü heyecanlanmadan duramıyorum
Mhtpdrmz06 1Papatya__ çok şükür 😍 prensesimi sağ salim aldım kucagıma herkese nasip etsin rabbim şimdi mis gibi koklaya koklaya yatıyorum 🥰
1Papatya__ Mhtpdrmz06 genelde anestezide uyanır uyanmaz çok ağrın oldu mu? Bende genel mi olsam spinal mi kararsızım son gün karar vericem. Aşırı merak ediyorum. Olanlar neler yaşıyor acaba diye
aysegulcbo Bizde 18 aralıkta kavuştuk minnak hanımla :) çok güzel ve hızlı geçti Rabbime şükürler olsun Rabbim herkese kolaylıkla farkına varamadan bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Gamzecabuk Hanniballl doğurmadım hala 😀 40+5 olduk cumartesi gittim nst de sanci hafif çıktı suyum da iyi imiş kızımın hareketleri de iyi salı gel dedi yine