Elzemm_ evet bende öyle düşünüyorum ama bi an öncede doğsun diyorum aşırı derecede yoruldum bu hamileliğimde olmucak şeyler oldu yani bi an önce rahatlamak istiyorum 😔 ilk oğlum 37 de doğdu inan bu kadar hiç zorlanmadım buda erkek ama ağlama noktasına geldim artık ☹️ en kötüsüde egildim o anda hapşurdum kiyruk sokumumdan ses geldi çat diye 20 gündür sakat gibiyim o beni mahvetti ne yatabiliyorum ne otirabiliyorum çok zorrr