Beybiik Mhtpdrmz06 Sena_bs son 9❤️ ilkinde özelde oldum o kadar rahattiki şimdi devlette olucam korku heyecan stres var 🙄
Neslihankadir Mhtpdrmz06 benimde öle 26 son gözüküyor ama ya erken yada gec gelebilir ilk dogumumu 42+5 de yaptım 🤣
1Papatya__ Mhtpdrmz06 benimde 26 aralık Allah nasip ederse😇 çok heyecanlanıyorum. Bu heyecanla nasıl başa çıkıyosun🥲🥲
zeynepramo Yasko-y yapmadığım şey de kalmadı ama günde 1 buçuk saat yürüyorum ada çayı hurma pilates hersey var bakalım nerde ne zaman yakalanıcam 😂
Nurr9393 Son 1 bugün öğleden sonra yatış yarın doğum Güzel anneler banada çok dua edin plesenta akreata var sezeryan olacağım insaalah hiçbir sıkıntı olmadan kolaylıkla oğlumla birlikte aileme kavusurum 🤲
Freshmomy Nurr9393 Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah sağlıkla mutlulukla huzurla gelsin inşallah sizde bize dua edin benimde oğlum geliyor 🥰
a-b1 minikkizim__ Ayyy benimde son 6. Suni sancı almak istemiyorsunuz sanırım. Kendi sancınız ğelmezse sezaryen mi düşünüyorsunuz
minikkizim__ a-b1 doktorum sezaryeni uygun gördü suni sancı vermeyecek bebek için 🐣🥲 çok bekledim normal olsun diye ama sancı açılma yumuşama vs hiç biri yok maalesef
Mhtpdrmz06 Neslihankadir ay benimde şuan yatışım yapıldı bugun dogumum olucak. İlkim sezaryendi şimdide sancı faln çıkınca bayag yatırdılar dua edın güzel geçsin