Kızlar çok şükür doğum hikayemi yazmak nasip oldu belki sizlerede serklajlılar için normal doğum cesareti getirir 🥰
34+5 de akşam saat 9 da lavoboya gittim ve karnımdan pıt diye bi ses geldi hep okuyordum burda o ses nasıl oluyor diye bende yaşamış oldum sonra içeri geçti yattım tv izliyordum sonra birden bişey aktı suyum olduğunu direk anladım ayağaya kalktım ve akmaya devam ediyordu doktorumu aradım hazırlanıp hastaneye gelmemi istedi bu arada geçen yıl 22 haftalık erken doğumlu bir kaybım var ve bu hamileliğimde önlem amaçlı 13.haftada serklaj olup hamileliğimi yatarak geçirdim.
Ondan sonra saat 10 da hastanedeydim sancım yoktu yatışım yapıldı ve nstyle düzenli takip sağlandı bu arada hala suyum geliyordu. Saat 12 gibi sancılar başladı ve sıklaştı o arada nöbetçi doktor serklajını artık almamız gerekiyor dedi saat 2 de serklajım alındı acısız bir işlemdi. Açılmam 2 cm di ben sürekli yürüdüm platese oturdum hiç durmadım 2,5 da 3 cm açıklı oldu sancılarım çok şiddetlendi artık her sancımda eşim ve annem sırtıma masaj yapıyordu o kadar iyi geliyorduki masaj derken baskı hissi başlsdı ve ıkınma isteği geldi ebem muayede birfen açıklığımın 7-8 cm olduğunu doğumhaneye inmemiz gerektiğini söyledi doktorumda yolda geliyordu 3.30 da doğumhaneye indik eşimde yanımdaydı desteği çok iyi geldi 10 cm açıklığım vardı ama benim bebeğim bir türlü gelmedi 1.30 saat ıkındım o beni çok zorladı ve karnıma çok bastırıldı orda gerçektende çok zorlandım ama 1.30 saat sonunda kızım kucağımdaydı ve sanki o an bütün sancılarım durdu 🥹 şimdi kızım erken doğduğu için küvözde sizlerden de bol bol dua bekliyoruz inşallah kısa sürede çıkar 🥹
Sormak istediğiniz sorular var ise cevaplarım kızlar 😍