Premsems Kızlar bebeğim bir buçuk aylık oldu, uzayan sarılık oldu bir türlü değeri düşmüyor, 15 günde 12. Den 11,15 e düşmüş çok çok az, bütün tahlilleri yapıldı hepsi temiz, yemesi iyi kilo alımı iyi, varmı bu durumu yaşayan nezaman geçer bu durum
Baranbebek Premsems benim oğlum öyleydi nerdeyse 2 2 buçuk ay sürmüştü. Bazen bebeğin bagirsagiyla annenin sütünün arasındaki tepkimeden dolayı oluyormuş. Endişelenecek bir durum yok merak etmeyin. Bende korkmuştum ama doktorum çok rahattı sık sık emzir kormana gerek yok demişti
Tazegelin12 Premsems ilk 3 ay süt sarılığı oluyo benımkilerin hepsı öyleydi korkulacak bişey yok zaten uzadığı zaman doktorlarda diyo 3 ay içinde kendı kendıne yavaş düşüyo
Baranbebek Premsems Baranbebek iki kere verdik kan tahlili sürekli takip etmedik çünkü kilo alımı emmesi gelişimi gayet iyiydi en son gözünde kalmıştı yani en son gözündeki sarılık geçiyor o da geçince anladık normal artık
Deryakaya1802 Premsems bizimki tam 3ayda geçmişti esmer çocuğum bembeyazmış meğer demiştik anne sütü sarılığı demişti doktor. İlk başlarda halsizlik uyku hali vardı bi hafta falan sürdü sonrası kolaydı sık sık emzirmeyle ve 3 ayın sonunda geçti
Premsems Baranbebek Baranbebek Peki iki buçuk ay aynı değerdemi kaldı, bi andamı düştü değer yavaş yavaş mı , banada geçecek diyorlar testleri temiz çıktı, ama benim canım sıkılıyor sanki hiç geçmiycek miş gibi
Premsems Tazegelin12 çok yavaş düşüyor, doktor biraz takip yaptı dedi şimdiye düşmesi lazımdı, enzim testleri ultrason falan yaptı hepsi temiz çıktı, değer şuan düşmeye başlamış ama aşırı yavaş, 15 günde 1 değer bile düşmemiş
Premsems Baranbebek benim bebeğim de geçmiyor gözle görülür sarılığı var hep aynı sanırım 3 ay falan sürecek
Premsems Baranbebek gece beslenmesini nasıl yapıyordunuz bazen derin uyuyor iki saatte yemek istemiyor üç saat uyumasına izin vermelimiyim sizce
Baranbebek Premsems ne kadar çok emzirirseniz o kadar çok sütünüz olur. Ama 3 saat çok uzun değil arada biz de dinlenelim değil mi Hem uykuya da ihtiyacı var
Premsems yalandunyaa evet uyanınca aktif emiyor, kendisi uyanıyor acıkınca, idrar kültüründe üreme çıktı doktor antibiyotik verdi, sarılığın uzamasına sebepmidir, doktor ondanda olabileceğini söyledi
Premsems Deryakaya1802 benimkinde idrar kültüründe üreme çıktı ondan olabilrmi doktor olabileceğini söyledi
Premsems Ybvvv idrar kültüründe üreme oldu iğne verdi doktor onları kullandık üreme olmadı daha, sarılığımızda ozaman düştü, altta yatan sebep idrar kültürü üremesiymiş