Hanımlar ıyı geceler, burada cok tatlı ınsanlar tanıdım sohbet edıp kafamıza takılanları aktarıp moral olan çok ınsan oldu fakat bazı sorulara sadece tartısır gıbı yanıt veren atar gıderlı cevap yazanları anlamıyorum. Sonucta burası tartısma mekanı degıl. O kadar arada tartısma moduna gırenler oluyo kı son zamanlarda bende burada tüm hamiş ve anneler tecrübeli olanlarla sohbet etmek için bılgı için kullandıgımdan muhatap olmakta ıstemıyorum.