Sevda-81 pisman olmamak için bekle canım, allah nasip eder ikinci bebek düşünürsen sezeryan sonrası normal doğum yaptıran çok çok az, insanin içinde kalıyor emin ol, seninki dönen bir bebek demek ki kanaldan bile çıktıysa belli olmaz belki yine girer