gulkilickiyar çatı muayenesi gereksiz bir şey inanın . Şuan açık olmayan Rahime bakıyorlar . Benim ilk doğumdan önce doktora çatı muayenesi diyorlar diye gittim 38. Hafta . Yok öyle bir şey şuna çatın elbette dar zaten dar olmazsa çocuk kanalda olurdu hep dedi . Doğum anı Allah tarafında yumuşuyor açılma oluyor onu o an belirliyor demişti . Ve bence de çok haklı
Komşumun kızına boyu 1.47 dediler çatın dar dediler iki sebepten de normal olmaz dedi özel .
Doğum anı devlete gitmeye karar verdi gayette 3,,4 saatlik sancı ile 10 cm açılmayla 0 dikişsiz doğum yaptı