Kızlar ben 22 haftalıkken serklaj oldum şuan 25 haftalık olduk günde 3 kez sabah öğle akşam olucak şekilde endol kullanıyorum yani 18 gün oluyo kullanali ama bazı yerlerde okudum suyu azaltır vs diyordu doktorum hiç öyle bişey demedi bana kullanan varmı korktum napsam bilemedim şimdi