Ebrartrkoglu ikili tarama testi
, yaşımdan dolayı riskli çıkmıştı, fetal DNA testi yaptırdık biz, eurofins firmasına yaptırdım, doktorumun önerdiği birkaç firmadan biri idi. Sonucum temiz çıkmıştı çok şükür bebeğim de sağlıklı. Ben memnun kaldım firmadan, bir sıkıntı yaşamadım. Endişe etmeyin dörtlü tarama testinin doğruluk oranı yüksek değil diye biliyorum, inşallah hiçbir sıkıntı olmadan sağlıkla kavuşursunuz, ama aklınızda kalmaması için yaptırmak mantıklı oluyor 🙏