Benim de tüm hamileliğim boyunca bebeğimin kilosu haftasına göre önden gitti kafası bir tık daha büyük gidiyordu hatta şeker yüklememde de kalan taramalarda da hiç sorun çıkmadı şimdi 38+3 teyim kafası da bedeniyle epey uyumlandı kilosu da biraz önde yine ama doktor çok iyi olduğunu söyledi bir ara nerdeyse üç hafta ileride gidiyordu ama dediğim gibi son haftalara gelince haftasıyla uyumlanıyor hemen hemen bir şey olmaz Allahın izniyle