Yayalin benim ilk gebeliğim sağlıkla dünyaya geldi oğlum 2 buçuk yaşında sonrasında 2 kez kimyasal gebelik geçirdim kendiliğinden atıldı daha sonra gebe olduğumu bilmeden ilaç kullandım ve kanamam başladı ben adet saniyordum ama çok ağrılı ve büyük büyük et parçaları gelince acile gittim düşük yaptığımı söylediler içerde parça kalmamıştı 1 yıl sonra tekrar gebe kaldım kese göründükten 4-5 gün sonra yoğun kanamayla ve parça dusurmeyle gittim acil kürtaja alındım 1 adet gördükten sonra tekrsr gebe kaldım bu sefer 8+3 te kalp atışları durdu yine kürtaj oldum yoruldugum için korunmaya karar verdik korunuyorduk kürtajdan 1 ay sonra genetik testler için hastaneye gittim ve 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim nasıl oldu bende anlayamadım direk kan sulandırıcı iğne ve corasprin başlandı şuan 11+3 gebeyim herşey yolunda ilerliyor umarım sağlıkla kavusurum sizede Rabbim sağlıklı bir evlat nasip eder yakın zamanda çok zor biliyorum ama rabbimin dedigi gibi her zorluktan sonra bir kolaylik vardır elbet