Göbek fıtığı için korseler var. Geçen sordum hamilelerde kullanabilir dediler. Bele göre ayarlananlardan. Benimde ilkinde yoktu. Şimdikinde var ve çok ağrı yapıyor. Biraz sarınca içine girince rahatlıyorum. Doğumdan sonra kendi geçer mi? Yoksa Genel cerrahi müdahalesi mi lazım🙄